FAQ

Svar på vores oftest stillede spørgsmål

Hvorfor et automatiseret showroom?

30% af danskere vil besøge showrooms udenfor kl. 9-18 og om søndagen. Kunder får mere frihed til at opleve jeres produkter. Jeres sælgere får mere frihed, da de ikke er tvunget til at lave aftaler og være der når nogen skal opleve produkterne. I får mere ud af jeres eksisterende lejemål.

Hvad koster det?

Installationspris og derefter månedligt abonnement. Pris afhænger af antal indgange, overvågning og hvilke services der vælges til. Se prispakker på vores System side.

Tager I en provision af salg?

Nej, det gør vi ikke.

Hvordan kommer vores kunder ind i showroomet?

De udfylder en formular og får en QR kode sendt til deres telefon. Med koden kan de lukke sig ind ved døren.

De kan også udfylde MitID eller andre muligheder, det definerer vi sammen med jer.

Hvordan kommunikerer vi med kunden i et ProRoom?

En besøgende er automatisk i et flow, hvor I kan vælge at slå funktioner til, som eks. velkomst SMS og anden opfølgning. SMS og email sendes i jeres navn, så kunden føler de kommunikerer med jeres brand.

I kan  også vælge at ringe kunden op under eller efter deres besøg. 

Hvordan køber kunden varen?

Vi anbefaler prisskilte med QR koder på. Så scanner kunden dem og køber varen i jeres webshop eller over telefon og mail med jer.

Kan kunden tage varen med sig med det samme?

Det kan de ikke i et delt showroom, men hvis I har jeres eget med vores system, så kan I selv bestemme om kunder skal kunne afhente varer.

Hvem bruger ProRooms?

Det gør brands indenfor byg og bolig. Se nogle af dem der bruger ProRoom på her eller se vores kundeudtalelser.

Er der en grænse for antal besøgende dertil?

Nej, det er der ikke. Lad bare kunderne strømme til.

Hvad siger jeres nuværende brugere?

De er vilde med os. Se kundeudtalelser.

I et delt showroom – må jeg selv stå og sælge derfra? Eller skal det være ubemandet?

I må gerne bemande jeres ProRoom og hjælpe kunder. Kunder vil dog skulle registrere sig i indgangen, hvis det er et showroom med flere brands.

Hvorvidt I må udlevere købte produkter afhænger af hvad lokationen er godkendt til. Spørg os.

I et delt showroom – hvad hvis der bliver rodet og ting flyttes rundt?

Med hvert ProRoom medfølger en rengøring koordineret med jeres behov. Rengøringspersonale rydder op og stiller ting på plads.

Hvilke data må jeg få at vide angående mine kunder? Vedrørende GDPR?

I er med til at beslutte hvor mange oplysninger vi beder kunderne om. Vi sørger for i samarbejde med jer, at overholde GDPR og oplyse kunderne korrekt.

Jeg har ikke en webshop. Kan jeg stadig bruge ProRoom?

Ja, hvis du har et produkt at sælge kan du bruge et ProRoom.

Hvad med sikkerheden? Bliver mine ting stjålet? Jeg har dyre ting der skal udstilles. Kan det lade sig gøre?

Vi har sikkerhedsløsninger der tilpasses jeres behov. Vi har MitID verifikation, sluseindgange, videoovervågning, indbrudsalarm og vagttjeneste, alt sammen koblet til vores kontrolcenter.

Hvad med forsikring? Skal vi have vores egen?

I skal forsikre jeres egen udstilling. Er det jeres showroom, så skal I også forsikre det.

I et delt showroom – hvad hvis der bliver begået vandalisme/hærværk?

Udenfor og på facade dækkes af vores forsikring. Indenfor bør I have jeres produkter forsikret som ved enhver anden udstilling.

 

Få et tilbud. Kontakt os